11 december 2007

Oj, det är snart dags

Plötsligt kom den stundande Ecuadorresan mycket nära. Julen avklarad och papper med information och flygbiljetter från Världens Resor, den kombinationen satte igång någonting. Det är på riktigt, Vivicus och jag ska åka och det är snart.
Med informationen från reseföretaget följde info om vilka hotell vi ska bo på. Satt en lång stund igår och googlade på hotellen - kollade både bilder och recensioner. Verkar helt ok.
Och vulkanen
Tungurahua vid Baños mullrar mer än vanligt... Hm, intressant... Dit ska vi.

7 kommentarer:

  1. ååå ta mig med i bagaget!

    ang. köket. röjer undan emellanåt :-) Har varit stökigt en vända under eftermiddagen/kvällen ~ men nu lägger sig kaoset igen...tills i morgon bitti

    Ha det nu riktigt gott i Ecuador...

    ååå värme och äventyr :-)

    SvaraRadera
  2. Tungurahua mullrar... jo, de brukar morra lite extra innan man ska hälsa på dem. Det var samma sak för mig också. Det var ett mindre utbrott ett par månader innan eller nåt.

    Jag följer gärna med som handbagage! ;)

    SvaraRadera
  3. Funderer just på vad jag ska ta med mig. Jag ska försöka packa så att det finns plats för er i bagaget.

    SvaraRadera
  4. Jag vill också med i bagaget, så du får packa om! :)Är så nyfiken på alla dina resor!!!

    SvaraRadera
  5. Jag är helt klart avundsjuk. Även om julen är den tid på året då jag gärna är hemma...

    SvaraRadera
  6. Nu börjar det bli lite fullt - jag som bara brukar åka med handbagage :) Men det ska nog funka om jag pressar lite.

    SvaraRadera
  7. "Funderer just på vad jag ska ta med mig. Jag ska försöka packa så att det finns plats för er i bagaget."

    Pass och lite pengar. Ska det vara så svårt?! ;)

    SvaraRadera