18 juni 2008

Ordlös onsdag - Turist, javisst!



Fler ordlösa bilder finns här.

18 kommentarer:

  1. Haha, och vad kostar nöjet? För det är väl inte gratis?! ;)

    SvaraRadera
  2. Håll i dig - 2 dollar per person i bilen. Men då får man en kupong så att man kan hämta ett GRATIS vykort i "giftshoppen" också! :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Tror nog inte vår "familjebuss" kommer igenom...

    SvaraRadera
  4. Men oj vad coolt! Jag skulle absolut betala 2 dollar för att få fota min bild där :D

    SvaraRadera
  5. Häftigt, skulle betala 2 dollar utan bild. Hur många chanser har man här i livet. Undrar om någon "fastnat" lite med sin bil någon gång :)

    SvaraRadera
  6. Om man har otur kan den bli en RIKTIG Turistfälla!

    SvaraRadera
  7. Jisses vilken enorm stam! Och tänk att det går att göra pengar på allt och vi turister går på det.

    SvaraRadera
  8. Träd kan man ha till mycket... Jag kommer till att tänka på Pippis träd ;-)

    SvaraRadera
  9. Hahahaha... häftigt men är det verkligen värt pengarna? En sådan sak hade väl varit om än häftigare om den bara hade funnits där, helt naturligt!? Men turistattraktion, nja jag vet inte... Harstammen växt så som på bilden eller har det gjorts några åtgärder för att bilarna ska kunna passera? Vet du det?

    SvaraRadera
  10. Wow, vad coolt. Där skulle jag vilja åka. ;)

    SvaraRadera
  11. Verkligen en kul grej. Tänk vad man kommer på att göra. KRAMEN!

    SvaraRadera
  12. Härlig tunnel! Inte så lång och mörk heller.

    SvaraRadera
  13. Det här var nog det mest turistiska vi gjorde på USAresan. Men jag var bara tvungen, för jag tyckte det var så knasigt. Som tur var var vi ganska ensamma där, så jag kunde hoppa ur bilen och springa fram och föreviga detta fantastiska ögonblick.

    SvaraRadera
  14. Vilket fantastikt träd!! Verkligen imponerande. Antagligen var trädet som "soffan" jag visade tidigare i samma dimension...

    SvaraRadera
  15. Mäktigt!!!! Tänk att de finns så stora träd! Såg just ett träd (ett svenskt) som var fällt och man hade räknat ut att de vuxit här när min farfarsmormorsmorfar var liten pojke och faktiskt bodde just i dessa trakter. Tänk då var trädet bara ett litet skott...mäktigt!

    SvaraRadera
  16. Imponerande träd! Kan inte låta bli att komma att tänka på de enorma träden som finns på Uppsala botaniska. Dinosaurievärlden nästa!

    SvaraRadera
  17. Haha, jag har nog aldrig sett ett drive through tree förut... )
    Hoppas du får en fin midsommarhelg!

    SvaraRadera