30 juli 2008

Ordlös onsdag - Uppåt väggarna

Fler ordlösa bilder finns hos Nejma i Marocko.

17 kommentarer:

  1. Den kon måste ha haft bråttom :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Bästa bilden jag sett på länge!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, men va tänkte de på!? Det var den absolut roligaste väggdekoration jag har sett. Var hitta man denna kossa och varför hänger hon där!?

    Ha en bra dag!
    M

    SvaraRadera
  4. haha, vilken fräck dekoration!

    SvaraRadera
  5. Vilken kul bild! ...men det är klart man undrar varför det har en kossa på sin vägg!?! Säljer de eller producerar de mjölk?

    SvaraRadera
  6. Vilken fantastisk bild! Är den genuin eller har du lekt med photoshop?

    SvaraRadera
  7. Wow - superläcker bild!

    SvaraRadera
  8. härlig dekoration på väggen thi hi

    Gullvi

    SvaraRadera
  9. Tack för kommentarerna! :)
    Den här kossan såg jag i Interlaken i Schweiz för ett litet tag sedan. Jag fattade nog aldrig vad den gjorde där uppe på väggen, men det såg kul ut. Undrar hur man kommer på något sånt?

    SvaraRadera
  10. Annorlunda väggdekoration...eller är det reklam? KO-lossalt annorlunda i allafall!

    SvaraRadera
  11. Ännu en ko! Men denna verkar ha det lite bråttom. :D

    SvaraRadera
  12. Haha, vilken kul bild! Jag som trodde att alla kossor i Schweitz var lila som Milka. ;)

    SvaraRadera
  13. Där kan man väl säga att hon gått in i väggen rejälj.

    SvaraRadera
  14. Vilken rolig bild. Tack för skrattet den gav.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Hehe, jag förstog att det var i Schweiz :)

    SvaraRadera
  16. Vilken härlig bild!! Bra reklamplats för den kossan kommer man ihåg:-)
    Ha en skön helg!/Ninni

    SvaraRadera