20 augusti 2008

Ordlös onsdag


Fler ordlösa onsdagsbilder hittar du den här gången hos Boella.

11 kommentarer:

  1. Gör du också så?? Fotar ut genom hotellfönstret:-)
    Men varifrån? Jag kan inte se några ledtrådar alls, det skulle vara den gula taxin då men var har de såna...

    SvaraRadera
  2. Japp. Huvudet på spiken - foto ut från hotellrummet i New York. :)

    SvaraRadera
  3. Då är vi tre som fotar så! Brukar ta åt alla håll ibland. Känns skönt att inte vara ensam...fniss...

    SvaraRadera
  4. Åh, den där bilden gillar jag verkligen. Gud så skön stadsfeeling.

    SvaraRadera
  5. Den gula taxin förde genast tankarna till USA, för man har ju sett att antal filmer därifrån med såna taxibilar...

    SvaraRadera
  6. Hihi, det är väl klart man fotar från hotellfönstret! Gör inte alla det? ;D

    Hoppas att det inte var din bil.

    SvaraRadera
  7. Blir kul bilder att fota så. Men jag är en "fegis" för jag är rädd att tappa kameran. I gatan, i vattnet osv.

    SvaraRadera
  8. Haha..här är en till som gör det. Ett foto åt varje håll.
    Det ser lite skräpigt ut i NY och det är så jag minns det också.

    SvaraRadera
  9. Hahaha - det verkar vara e grej det här med att fota från hotellfönstret. Jag tror dock bara att jag har gjort det vid två tillfällen så jag är inte så rutinerad (än) ;-)

    SvaraRadera
  10. Det är tydligen rätt vanligt det här med att fota ut från hotellfönstret. Oftast har det inte varit någon direkt kanonutsikt från hotell där jag bott, så jag undrar egentligen varför jag gör det. Dokumentationsbehov eller bara ett behov av att använda kameran?

    SvaraRadera