18 augusti 2008

Utan ord


Fler bilder Utan ord hittar du hos Pumita.

12 kommentarer:

  1. Jag misstänker att de röda väggarna har någon viss speciell betydelse men jag har ingen aning... Undrar också över de där sakerna som sticker ut. Det första jag tänkte på var att det kommer ut smutsigt vatten... men det kan väl inte stämma?

    Italien eller nånstans i Asien?

    SvaraRadera
  2. Jag undrar också VAD o VAR!?

    SvaraRadera
  3. Röd mur i Kina?? Om man ska lita på etiketten;-) Det ser oändligt långt ut bort till den andra änden...Är det avloppsrör som sticker ut i muren?
    Spännande att få läsa facit...

    SvaraRadera
  4. Röda muren i Kina??? Kommer stockarna utfarande från muren??

    SvaraRadera
  5. Det känns defenetivt som kina för mig.Cyklande lilla mannen bland det röda!

    SvaraRadera
  6. Jo nog är det Kina, närmare bestämt Förbjudna staden mitt i Beijing. Jag förssöker vara lite aktuell ;). Alla murar här är rödslammade så de ser verkligen speciella ut. Men vad grejerna som sticker ut ur muren är vet jag faktiskt inte. Någon annan som vet?

    SvaraRadera
  7. Att det var Kina såg jag på etiketten, men vad de utskjutande föremålen är vet jag ej. Kan det vara för något på baksidan muren eller husväggen.
    Ha de gott!

    SvaraRadera
  8. Asien hade jag också gissat på, men nu var jag så sen med min kommentar att ni redan hunnit prata om saken här. :)
    Fin bild är det i alla fall!

    SvaraRadera
  9. Så långa murarna är, det syns på "myrorna" i bild!
    Är det inne i staden eller murarna till den förbjudna?

    SvaraRadera
  10. Vad jag kommer ihåg så är det inne i Förbjudna staden, fast liksom åt andra hållet mot där man normalt (nåja) brukar komma in.

    SvaraRadera
  11. Aktuell och intressant bild. Men vad det är som sticker ut kan jag inte gissa. Hoppas att någon annan kan upplysa oss.

    SvaraRadera
  12. I nuet intressant, det där är all säkerhet från Kina, då alla kommetarerna tyder på det.. fint vinklat foto:-)

    SvaraRadera