25 augusti 2008

Utan ord


Fler Utan ord.

13 kommentarer:

  1. Bilden väcker min nyfikenhet, men jag vet inte vad det är. Ingen aning vad han gör... han verkar vara någon slags ledare i alla fall. De andra står passiva och verkar vänta på mannens initiativ.

    SvaraRadera
  2. Är det inte Dahlai Lama him self? fint foto.

    SvaraRadera
  3. Har du varit så nära honom? I vilket sammanhang är bilden tagen? Nu blev jag riktigt nyfiken... och imponerad!

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det Dalai Lama. Jag hade turen att få se honom in action på min resa till Zanskar, dit han kom för att föreläsa för folket som bodde i bergstrakterna. Jag liksom bara hamnade mitt uppe i det. Helt otroligt. Han hade en frågestund för västerlänningar och dit passade jag på att ta mig in och naturligtvis ta lite bilder.

    SvaraRadera
  5. Du bara råkar stöta på världens ledare (tänkte på Correa också)... Helt sanslöst! Vad avundsjuk jag blir.

    SvaraRadera
  6. Vad spännande! Hur lyckas man med det:-)

    SvaraRadera
  7. Åh så spännande att stöta på Dalai Lama. Fascinerande bild. Han är definitivt någon man beundrar , jag har läst lite av honom.

    SvaraRadera
  8. Det är ju Dalai Lama, jag är naturligtvis kär i honom. Vem är inte det? Det blir man ju.

    SvaraRadera
  9. En mycket fascinerande och beundransvärd person! Tänk att du träffat honom!

    SvaraRadera
  10. Där behövdes det deffinitivt inga ord. Eller kanske flera 1000. Man blir ju nyfiken när man inser att det är ett privat foto (men jo, jag har läst din förklaring ovan :-) ).

    SvaraRadera
  11. Vad imponerad jag blir att du hat träffat Dalai Lama. Måsta ha varit spännande.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Oj, så nära! Blir riktigt imponerad!

    SvaraRadera
  13. Det var klart häftigt att se och höra Dalai Lama på nära håll. Vad som imponerade på mig var hur seriöst han tänkte över frågorna han fick av olika personer, innan han gav svar.
    Sedan har jag ju inte träffat honom i strikt bemärkelse utan bara varit i samma rum.

    SvaraRadera