15 september 2008

Utan ord


Fler bilder Utan ord hittar du hos Pumita.

16 kommentarer:

  1. Japansk röra :) Men smaskigt ändå kan jag tro!

    SvaraRadera
  2. Åh, nej! Tack för dagens skratt! Det är inte skadeglädje, jag lovar, snarare igenkännande. =) Smaken var säkert god iaf!

    SvaraRadera
  3. Smaken var det verkligen inte något fel på. Men det var det där med presentationen...

    SvaraRadera
  4. Huuu, hemskt! Har provat en gång, aldrig mer.

    SvaraRadera
  5. Gottgott!! Men ser kanske inte så aptitligt ut nej:-)

    SvaraRadera
  6. Det ser lite ihoppackat ut, men det smakade säkert bra ändå. Det ska ju i alla fall blandas dit det ska

    SvaraRadera
  7. Ja det hade ju fått plats med en portion ´till!

    SvaraRadera
  8. Det ser väldigt aptitretande ut trots kaoset! Måste verkligen prova på det där med sushi någon gång men är lite för feg ännu, det verkar iallafall vara så att man antingen älskar det eller hatar det... Rolig bild!

    SvaraRadera
  9. Vad är det som är roligt eller äckligt, frågar en som inte hänger med. Är det fiskbitar som ätes råa? Huuu säger jag i så fall...

    SvaraRadera
  10. Det där en smäll man får ta när man kör med take-away-mat! Men gott är det ju hur som helst!

    SvaraRadera
  11. Vågar jag erkänna att jag aldrig ätit sushi? Men något utmaningar ska man ju ha kvar och då hoppas jag att den serveras lite aptitligare!

    SvaraRadera
  12. Nog border restaurangen kunna erbjuda boxar med fack. Riktiga japaner är ju ofta väldigt duktiga på det där med presentation.

    Och naturligtvis älskar jag sushi.

    SvaraRadera
  13. Ser gott ut ändå trots att det blivit sushi-röra

    SvaraRadera
  14. Jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR Sushi, åh förlåt att jag tar i så förbaskat. Men det gör jag! Men den måste vara vällagad, de man köper i butik kan bli lite torra. Här var jag bor finns ingen Sushi, så fort jag kommer till Stockholm ilar jag till mitt favvoplejs dock. Hver gang!!

    SvaraRadera
  15. Jag är nyligen sushi-frälst. Fast visst är det trevligare när det är fint upplagt ;)

    SvaraRadera