29 oktober 2008

Ordlös onsdag


Mer ordlöst finns här och här.

13 kommentarer:

  1. Härligt foto och fin tolkning. :)
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tolkning, jag kan nästan se dessa händers rörelser...

    SvaraRadera
  3. Vilket jobb.Jag är så fascinerad över att dom kan få ihop mönstret till slut. Även om dom har ett mönster att gå efter.

    SvaraRadera
  4. Stämningsfull vardagsbild! Vart är det någonstans?

    SvaraRadera
  5. Läckert! Vilka härliga färger!Jag blir sugen på att väva...
    Men jag skulle inte klara av deras arbetsställning med mönstret hängande en halv meter ovanför huvudet.

    SvaraRadera
  6. härliga färger!!jätte fin bild!Du har verkligen fångat deras koncentration!

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig bild! Så snyggt med deras färgglada garn mot den gråa bakgrunden.

    SvaraRadera
  8. Härlig bild. Glada färger.
    Var är bilden tagen? Asien?
    Ha det så bra. // Nettan

    SvaraRadera
  9. Vacker bild, vad de ser koncentrerade ut!

    /Caroline

    SvaraRadera
  10. Vilket arbete!!
    Fina färger, vacker bild
    =)

    SvaraRadera
  11. Arbetsställningen ser inte vidare bekväm ut, men jag är säker på att de gör vackra saker.

    SvaraRadera
  12. Jättefint tagen bild, är ju rörelse sett ur flera synpunkter!

    Kram //annette

    SvaraRadera
  13. De här kvinnorna satt och jobbade på en matta i samma verkstad/fabrik, eller vad man vill kalla det, som kvinnan på min svartvita Utan ord-bild häromdagen. I Tibet alltså. Arbetsställningen var väl inte den bästa med mönsterbeskrivningen högt ovanför bekväm titthöjd.

    SvaraRadera