20 oktober 2008

Utan ord

Fler bilder Utan ord finns idag hos vikarierande Thérèse.

13 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild! Är den från Pompeji?

    SvaraRadera
  2. Vilken poetisk och känslofylld bild! Skall jag bli rädd, ledsen eller bara berörd och föräldkad? Känslorna stormar! Var är den tagen?

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen en bra bild.

    Har du läst Maja Lundgrens roman "Pompeji"?

    SvaraRadera
  4. Bilden är från Pompeji, som en del har listat ut redan. Jag var där en eftermiddag för några år sedan och det ösregnade under hela besöket. Det passade på något sätt.
    Nej, den boken har jag inte läst, däremot Pompeji av Robert Harris.

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker bild!Jättefint ljus!
    Jag blir så berörd av dina bilder! Du är duktig att förmedla stämningar.
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  6. Bilden gör sig verkligen i svart-vitt!
    Stämningfull.

    SvaraRadera
  7. Tack, ni är så snälla. Jag blir jätteglad!

    SvaraRadera
  8. Ja, den bilden måste ju vara i svart-vitt. Mycket känslofylld, speciellt när man vet var den är ifrån. Vackert!

    SvaraRadera
  9. Väldigt vackert fotograferat. Fint ljus som gör sig i svart-vitt. Najs, som vi säger på svenska nuförtiden. :-)

    SvaraRadera
  10. Vad spännande bilden blir i gråskala. Stenarna i gatan ser enorma ut!

    SvaraRadera
  11. Det ser ju ut som har i Buenos Aires i formiddags! Fast det ser snyggare ut pa din bild! :)

    SvaraRadera