19 november 2008

Ordlös onsdag - 2 in 1



Fler Orlösa onsdagsbilder finns hos Nejma och Akson.

23 kommentarer:

  1. åååh!!!Vilken häftig bild!!!Man blir nästan nervös!Undrar hur långt det är till landningsbanan!!Skickligt foto!!

    SvaraRadera
  2. Vilken fräck bild du tagit! =) /maria_6909

    SvaraRadera
  3. Häftigt! Vilken stad är det.
    Om din bild är en fuskbild så är min också det.
    Men alldeles ljuvlig.

    SvaraRadera
  4. Läcker bild som gör miglite nervös. Jag är så rädd för landningar...
    Katarina

    SvaraRadera
  5. Häftig utsikt från ett flygplan! Det kan väl inte vara fusk? /Anette

    SvaraRadera
  6. Wow, vilken bild! Lite pirrigt i magen blir det allt när man flyger så nära bebyggelse. Precis som om det skulle vara bättre om planet störtade i naturen...
    2 in 1 syftar det på de två OO? Sommarminne i USA kanske?

    SvaraRadera
  7. Jag måste bekänna - jag har fejkat... Jag går en kurs i bildbehandling och lektion 12 handlar om fotomontage. Så jag provade. Plockade fram en bild som jag tagit ut från ett flygplan och en bild som jag tagit från Empire State Building och försökte mig på att montera ihop dom. Då blev det så här, två bilder i en - 2 in 1. Det får mig ju att undra hur många bilder som är ihopfuskade i media egentligen...

    SvaraRadera
  8. Snyggt montage var det i alla fall. ;)
    Du är ju duktig. Både på foto och bildbehandling.
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  9. Snyggt var det iaf och Du erkänner att Du trixat med två foton.
    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  10. Så underbart, och så skickligt "fixat"

    //annette

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Mycket bra gjort, det är kula att leka med bilder. Snygg bild.

    Ha det gott!

    Irene

    SvaraRadera
  12. Snyggt jobbat! Jag hoppades på att det var fusk... ;)

    När vi landade på Påskön var Stilla havet så där nära och det kändes lite i magen faktiskt.

    SvaraRadera
  13. Vilken inspirerande bild, jag vill också flyga... hah. Tack för att du delar med dig... massor.

    SvaraRadera
  14. Bra gjort! Jag gick verkligen på det...dumt att inte tänka på att du just höll på med montaget:))

    SvaraRadera
  15. Ja inte är det Ven under planet, du gissade helt rätt på min flygplansbild :)

    Fast jag hade ju inte fejkat mitt försås, tänk vad man kan trixa med photoshop, vad läckert det blev!

    SvaraRadera
  16. Fejkat eller inte så är det en häfitg bild! Kul att kunna göra sån´t.

    SvaraRadera
  17. Ja, det ser ju härligt ut! Det börjar kittla lite i resetån...

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Jag har startat en fotoutmaning. Läs gärna mer om utmaningen som jag kallar för TorsdagsReflektion här: http://blogg.trebarnsmamman.se/?p=1674

    För att delta hittar du veckans utmaning här: http://blogg.trebarnsmamman.se/?p=1675

    Välkommen!

    SvaraRadera
  19. Häftigt och lite otäckt. Funderar ofta på om man ska hinna fram till landningsbanan och det skulle jag verkligen göra här/Lis

    SvaraRadera