03 november 2008

Utan ord - Vackert?


Fler bilder Utan ord finns hos Pumitas vikarie Thérèse.

13 kommentarer:

  1. Läckra färger på bilden.

    Tack för kommentaren hos mig.
    Jo då såg många som åkte omkring med sina hästar och vagnar. Alla våra gäster som kom över och besökte oss tog vi med dit. Det är en upplevelse.
    Ha en fortsatt fin kväll!

    SvaraRadera
  2. LYSANDE i dubbel bemärkelse!
    :-)

    SvaraRadera
  3. Vackert eller fult? Kan inte bestämma mig! Men häftiga färger :)

    SvaraRadera
  4. Bilden är läcker! Men.... :-)

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Underbara färger, men jag undrar om utsläppet är så vackert?

    Solvarma måndagshälsningar från Irene

    SvaraRadera
  6. Jodå, jag tycker nog att det är vackert

    SvaraRadera
  7. Även om det som kommer ur skorstenen kanske inte alltid är okej så var det en jättevacker bild!

    mvh //annette

    SvaraRadera
  8. Det är ett väldigt vackert foto med underbara färger, men det som kommer ut ur skorstenen är väl inte helt nyttigt antar jag.

    Tack för din kommentar hos mig!
    /Ingrid

    SvaraRadera
  9. Fotot är vackert! Sen beror det ju på vad det är i röken. Den behöver ju inte vara alltför otäck.

    SvaraRadera
  10. Snyggt foto, men lite skrämmande samtidigt. Vad är det egentligen som de släpper ut där?

    SvaraRadera
  11. Bara bara vackert. Det är säkert inget farligt, bara snäll vattenånga, inte en tungmetall så långt näsan når.

    SvaraRadera
  12. Men snälla nån...kom inte min kommentar fram?
    Hur kan det komma sig? Ja men iallafall så tycker jag att bilden är otroligt vacker även om motivet i ett annat ljus säkert inte ser så trevligt ut...Men ljuset och färgerna gör ju allt för den här bilden!

    SvaraRadera
  13. Tänk att rök kan se fin ut, fantastikt foto!

    SvaraRadera