24 november 2008

Utan ord

Fler bilder Utan ord.

14 kommentarer:

  1. Men visst är det härligt med riktig vinter? Eller?

    SvaraRadera
  2. Är ingen snö eller vinter människa gillar bäst sol och värme - MEN när man ser dessa snö foton gillar jag verkligen snön - om det är rätt temperatur och snön ligger vit och fin.
    Ha en fortsatt fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Påskön med cremefärgad sandstrand och palmer känns väldigt avlägsen - det håller jag med om - men den finns på riktigt. Jag lovar! Det kan inte ha varit en dröm... bara nästan.

    SvaraRadera
  4. Nej, nej, nej det är inget för mig. Bara på bild!
    Jag riktigt känner hur isande kallt och blött det blir i skorna...Usch!

    SvaraRadera
  5. Här var det minsann också snö och snöplogning.

    Tack för din kommentar hos mig! /Ingrid

    SvaraRadera
  6. Ännu en bild med snö. Det blir några sådan en dag som denna.
    Här har det snöat mer eller mindre hela dagen. Tråkigt bara om det ska försvinna i mitten av veckan. Det är ju både vackert och ljusare med snö. Så börjar julkänslan infinna sig också. En dag som denna "en månad till julafton".
    Ha det gott i snön!

    SvaraRadera
  7. Snö som ligger stilla, är kritvit med litet solsken som skiner på den - javisst är det härligt! Men snöyra o snöslask... njaeeee... det kan jag vara utan... :-)

    SvaraRadera
  8. Å, en riktig vinterbild! Jag fryser nästan...

    SvaraRadera
  9. Det vore härligt om vi fick lite vinter ändå. Snö så det täcker ordentligt och lite kyla så den ligger kvar. Mycket bättre än mörker och slask.

    SvaraRadera
  10. Ja se de snöar, se de snöar...*tralala* Det är härligt med snö - men inte kul att skotta bort den......

    SvaraRadera
  11. Finns bara en kommentar:
    *Brrrrr!*

    Fast engentligen undrar jag om det inte är roligare som på din fina bild än när det regnar utan uppehåll.

    Ja, det är frågan...

    SvaraRadera
  12. Se upp! Ett monster med underbett och lysande ögon!

    SvaraRadera