10 december 2008

Tillägg till ordlös onsdag

Några frågade om killen jag visar som Ordlös onsdagsbild idag, så jag utvecklar det lite här.

Killen var en ytterst tillfällig bekantskap mitt ute i "ingenstans" i Tibet. Bussen stannade till för en liten paus. Åt ena hållet fortsatte vägen och där gick jakar och betade.
Åt andra hållet såg man ett tält och en lite samling hus.
Ganska snart dök några killar upp, varav en var killen på min bild i förra inlägget. Han verkade så lugn där han stod och tittade på oss. Och så fin i sina kläder. Här är hans kompisar/brorsor(?) också.
Speciellt kul hade dom när dom fick titta på sig själva i digitalkamera. För länge sedan visade jag den här bilden här på bloggen. Jag gillar verkligen deras stil.
Så det var allt. Tillfällig bekantskap i Tibet, men som jag inte glömmer.