01 december 2008

Utan ord

Fler bilder Utan ord finns hos Pumita.

15 kommentarer:

  1. Lite vemodig känsla i den bilden...

    SvaraRadera
  2. Vackert ljus i bilden.
    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  3. Vemodigt och vackert! Väldigt fint ljus i bilden!

    SvaraRadera
  4. Instämmer med att det vilar ett slag vemod över denna bilden. Men det är ett vackert ljus som faller in från sida.

    SvaraRadera
  5. Fin bild ;-) Jag blir glad när jag ser den faktiskt :-) Påminner mig om när jag var liten och båtarna äntligen togs upp så att man kunde gömma sig under dem.

    SvaraRadera
  6. Visst är det vackert ljus som fyller bilden. Snö på upponedvänd båt... väntan på bättre tider för mig....

    SvaraRadera
  7. Väldigt vacker bild, nu är det snart jul, sedan vänder det åt rätt håll när båten åter får vara i vattnet!!

    //annette

    SvaraRadera
  8. Vacker vinterbild...men åhhh vad jag längtar till sommaren :)

    SvaraRadera
  9. Upp och ner som mina mungipor höll jag på att skriva men det är inte riktigt sant för trots att bilden är vemodig ser jag solen och det finns absolut hopp om att få guppa på vågorna igen!

    SvaraRadera
  10. Tjusig snötäckt båt med fint ljus.

    /Caroline

    SvaraRadera
  11. Båten har gått i ide för vintern.

    SvaraRadera
  12. Där ligger de nu och väntar på att det ska bli vår så att de får komma i sjön igen.

    Tack för din kommentar hos mig! /Ingrid

    SvaraRadera
  13. Fin bild! Får en längtan till sommren, när båten kan komma i sjön igen...
    (Du har fått en utmärkelse av mig.)

    SvaraRadera