28 december 2008

Veckans Fototriss - Genom

Veckans Fototriss ställer högre krav än vanligt på oss deltagare, eftersom man nu själv ska välja ett av tre teman - Genom, Trekantigt eller Kroppsdelar.
För att det inte ska bli en alltför komplicerad valsituation för mig tar jag helt enkelt det första temat - Genom. Och för att få det att hänga ihop ytterligare så tar jag Genom gångar.
Här kommer alltså tre gångar som man kan gå genom.Gången man går genom för att komma från parkeringen till Multnomah Falls - högsta vattenfallet i Oregon.

Gången man går genom för att komma från Schönefeld flygplats till tåget in till Berlin.

Gången man går genom för att komma under gatan i rondellen till Siegessäule i Berlin.

Fler Fototrissbilder på dagens blandade tema finns här.

26 kommentarer:

  1. Snygga bilder o bra tolkning!

    SvaraRadera
  2. Snygga bilder alla tre, jättesvårt att välja favorit, men jag gillar ju mörkerfoto så bild nr.två får bli min favorit idag!

    annette

    SvaraRadera
  3. Hej på dig.
    Genom var ett enkelt tema sså därför blev det så hos mig med.
    Du har ju enormt fina bilder.
    Gillar tvåan bäst här.

    Önskar dig ett gott nytt år min vän.
    Kram Synne.

    SvaraRadera
  4. Snygga bilder...första bilden blir min favorit

    SvaraRadera
  5. ME LIKE!
    Grymt sköna bilder. Första bilden häpnade jag bara över och sista bilden är underbar med sin trappa upp långt, långt borta.
    Svårt att välja men mitt slutgiltiga val blir första bilden eftersom det nästan känns som om träden på andra sidan invaderat gången! Läckert!

    SvaraRadera
  6. Din första bild blir min favorit här hos dig!
    Ett Gott Nytt År önskar jag dig!
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Första bilden var läcker. Spegelbilden i tunneln var kanon.
    Gott Nytt År.

    SvaraRadera
  8. Ursnyggt - gillade översta bilden allra bäst.

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder alla tre. Favoriten blir den första bilden. Fint ljus.

    SvaraRadera
  10. Det är riktigt fina bilder alla tre, jag gillar nog den första bäst.

    Ha en fortsatt fin söndag och tack för din kommentar hos mig! /Ingrid

    SvaraRadera
  11. Superfin tolkning och kanonfina bilder.
    Väljer den första som min favorit.

    Ha de gott.

    /Zippo

    SvaraRadera
  12. Härliga bilder du bjuder på, den första blir min favorit idag. Gott nytt år ;O)

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Bra bilder på temat genom.

    Gott slut och ett Gott Nytt År.

    önskar Irene

    SvaraRadera
  14. Snygga bilder alla tre. :) Den första blir min favorit den sista ger mig klaustrofobi. ;)
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  15. Det var härliga genombilder hos dig. Vet inte riktigt vilken jag väljer... hm .... den första... andra... nej, det blir den första!

    SvaraRadera
  16. Härliga bilder men den första måste bli min favorit

    SvaraRadera
  17. Läckra bilder! Ettan är bäst.

    SvaraRadera
  18. Arkitektur är spännande.
    Det gäller att bara stanna till och se det.
    Första foton gillar jag skarpt.Härlig spegling och ljus!

    SvaraRadera
  19. Riktigt läckra bilder! Jag gillar den första tunnelbilden bäst. Det blänker så fint i väggarna.

    SvaraRadera
  20. Jättefina bilder alla tre, men den i mitten är nog allra finast!

    SvaraRadera
  21. Snygga genom-foton! Du har ett tema i bilderna, tycker jag. Det gör det lite svårt välja...
    Blir nog mittenbilden, den gången är ju ovan jord. Ser gräsligt lång ut! Väljer nog Tempelhof när jag ska dit igen :-)

    SvaraRadera
  22. Vilka snygga genom-bilder!
    Den första blir min favorit idag!

    /Caroline

    SvaraRadera
  23. Fina bilder alla tre. Den under rondellen i Berlin gillar jag bäst, även om det inte ser ut att vara så supertrevlig miljö. :-)

    SvaraRadera
  24. Arkitekt-bilder. Snygga! Framförallt gillar jag ettan eftersom den är lite magisk. Först visste jag inte vad den föreställde - om det var en vattentunnel. Speglingarna gjorde den intressant. De andra också väldigt bra, men 1an min favorit.

    SvaraRadera