13 januari 2009

Nu så

Nu börjar det röra lite på sig på reseplaneringsfronten.

7 kommentarer:

  1. Är det Jordanien som hägrar eller har du nåt annat på gång också?

    SvaraRadera
  2. Vad spännande det låter...och vad nyfiken du gör mig;)
    Angående tidskillnaden så är det bara 3 timmar så här års. Vi är tre timmar efter er därhemma. Och det gör ju varken till eller från. Man blir lite seg efter flygresan bara.
    Kan vi få en liten ledtråd kanske...en På Spåretgåta kanske.
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. På spåretfråga vågar jag mig inte på, där är Pumita mästaren. (Jag försökte faktiskt, men det blev underligt)
    Jag återkommer inom kort.

    SvaraRadera
  4. Jag är också supernyfiken fast jag försöker låtsas som det regnar. ;D Du kan ju visska till mig så gör jag en kluring av det. Om jag kan dvs.

    SvaraRadera
  5. Om du viskar hos mig så behöver jag inte publicera kommentaren.

    SvaraRadera
  6. Mission completed! Jag kan bara säga att jag är GRYMT avundsjuk!

    SvaraRadera