26 januari 2009

Utan ord


Fler bilder Utan ord finns hor Pumita.

17 kommentarer:

  1. Vilken liten raring! I en vacker gammal port.

    SvaraRadera
  2. Åh, vilket fint foto. Pojken är underbar. Och fotot perfekt balanserat.

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket fint foto. Pojken är underbar. Och fotot perfekt balanserat.

    SvaraRadera
  4. Vacker bild på en liten gullunge! Påminner om mitt fadderbarn när han var liten.

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar bild! Den här bilden har nog allt! Vackra färger, fint ljus, underbar stämning och bra komponerat. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Tänkte bara höra med dig om du är med på månadsbilden 2009, lämna isåfall en kommentar hos mig så att jag länkar till dig under månadsbilden.
    Ha det bra
    Camilla

    SvaraRadera
  7. Så sööööt!!!
    Så fint foto, måste vara en fröjd att fotografera utomlands =)
    Ja, tur hade man bärgarn tog bilen och jag spenderade några timmar på lassa. Så nu blir det vila =)

    SvaraRadera
  8. Hej!

    En sån härlig bild, den lilla killen ser så go ut.

    Ha det gott!

    Irene

    SvaraRadera
  9. En helt underbar bild. I vilket land är den tagen?

    SvaraRadera
  10. Det här en mycket välklädd liten tibetansk herre, som jag kom förbi på min sista promenad genom staden innan vi skulle åka hem. Kunde inte låta bli att fota honom. Han var så söt.

    SvaraRadera
  11. Finaste lill-killen som står i den slitna porten. Jättefin bild/Lis

    SvaraRadera
  12. Vilken liten söt kille.
    spännande med kontrasterna .

    SvaraRadera
  13. Å, så söt liten pojke! Porten han står i ser mycket gammal ut, och mycket fin den med. Ser nedsliten ut där man kliver in. Undrar just om det är godis av nåt slag han har i handen?

    SvaraRadera
  14. Oh, jättefin bild!
    Jag blir nyfiken på vad pojken har för historia...
    Och vilken dörrkarm sen!

    SvaraRadera
  15. Undrar vad detta lilla pyre tänker på när han stirrar in i kameran.

    SvaraRadera
  16. Han ser riktigt välklädd och stilig ut där i den slitna omgivningen. Fint!

    SvaraRadera