04 februari 2009

Ordlös onsdag - Skuggor


Föer ordlösa bidler finns hos Akson.

15 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild! Inte ger dem palmerna mycket skugga men snygga är de! Var finns de?

    SvaraRadera
  2. Det här är på Sentosa Island i Singapore.

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det ser ut där bland palmerna!

    SvaraRadera
  4. Jag har tilldelat dej en liten utmärkelse som finns att hämta inne hos mej

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Man får nog plantera dem tätare om man ska få ordentlig skugga. Men det här är ju verkligen en stilren plantering. Vet du varför man målar dem vita nertill?

    SvaraRadera
  6. Härlig skuggbild!
    Blir så nyfiken, reser du i jobbet? Det är inte så vanligt att man reser så mycket och kanske inte så vanligt att resa till Jordanien, Nepal och Mongoliet.
    Ha det bra
    Camilla

    SvaraRadera
  7. Skuggorna ser nästan ut som fyverkerier! Snyggt!

    SvaraRadera
  8. varför stammarna målas vita längst ner vet jag inte. Någon föreslog att det är skydd mot insekter. Kanske någon som vet?

    SvaraRadera
  9. Nej, jag reser inte i jobbet. Jag gillar att resa och det råkade klumpa ihop sig just nu. Inte mig emot.:)

    SvaraRadera
  10. Skydd mot insekter låter vettigt. Eller det är vad jag alltid har trott att det är. Ser ut som DDT som de sprutade på väggarna i Ecuador (Amazonas).

    SvaraRadera
  11. Kul att du är med i min Fan Club förresten. ;D

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Du har en award att hämta hos mig =)

    SvaraRadera
  13. Oh! vad härliga skuggor från palmerna!
    Längtar till värmen.
    Ha det gott // Nettan

    SvaraRadera
  14. Riktigt läckra skuggor, på marken blir palmerna som stjärnor...

    SvaraRadera