02 februari 2009

Utan ord


Fler bilder Utan ord finns hos Pumita.

13 kommentarer:

  1. Inget matställe jag skulle vilja gynna.

    SvaraRadera
  2. Ett väl använt kök! Får en att uppskatta sitt eget.

    SvaraRadera
  3. Hm, ja kanske mitt kök är bra trots allt....
    Behöver nog inget nytt!
    =)

    SvaraRadera
  4. Får mig att uppskatta mitt kök mer..som jag har i torpet :-). En jättefin bild.

    SvaraRadera
  5. jag säger som de andra: gud vad jag älskar mitt eget kök!!!

    SvaraRadera
  6. Vad blir det för gott här? Jag ser några potatisar... tror jag.

    Trodde först att det var nånstans i Asien men såg sedan etiketten. Iofs, potatis kan det vara i vilket fall.

    SvaraRadera
  7. Skulle vara trevligt att få träffa ägaren till detta kök:)
    Gillar bilden!
    Kram //annette

    SvaraRadera
  8. Talande bild! Oftast tror jag det är lyckligt att man inte ser hur det ser ut i köken på vissa av matställena man äter på...ana kan man göra men man vet inte säkert:)
    Maten kan ju vara god ändå trots att förhållandena är mycket enkla. Jag tror inte det här är speciellt ovanligt här i Sydamerika...

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Jättebra bild.

    Ja så kan en del ha sitt kök.

    Ha det gott

    Irene

    SvaraRadera
  10. Det här är köket hos den familj i Amazonas som vi besökte på en regnskogspromenad. Kvinnan i huset var väldigt vänlig och lät oss komma in och titta i huset och vila fötterna en liten stund. Det var säkert ofint av mig att ta en bild på köket, men hon sa att det var ok när jag frågade.

    SvaraRadera
  11. Morrn
    "Man ska inte dömma hunden efter håren."
    Vi är kanske lite bortskämda.....
    Fick du smaka något.

    Kul bild iallafall.
    Ha de bra
    Hasse

    SvaraRadera
  12. Tror säkert att hon kunde trolla fram god mat på det enkla köket. Men visst uppskattar man det man har desto mer när man ser det här.

    SvaraRadera
  13. Jag har en tendens att gnälla över petitesser... tror jag ska vara nöjd med det jag har för ett bra tag framöver...Fantastisk bild!

    SvaraRadera