09 februari 2009

Utan ord


Många fler bilder Utan ord finns hos Pumita.

13 kommentarer:

  1. Vilken härlig Amazonas-bild! Undrar förstås över bilringarna. Är de till för att hålla folk flytande om något skulle hända eller bara för att leka med?

    SvaraRadera
  2. Bilringarna var bara till för lek. Jag hade nöjet att sittande i en sådan flyta nedför floden på julafton för drygt ett år sedan. Hellre det än tomtebesök. :)

    SvaraRadera
  3. Fint med båten som går diagonalt i bilden!

    SvaraRadera
  4. En härlig bild, skulle gärna åka till Amazonas någon gång!

    /Caroline

    SvaraRadera
  5. Vad kul upplevelse det skulle vara!!Håller med Sarah att det var snyggt med båten diagonalt!!
    =)

    SvaraRadera
  6. Jag vill också flyta på ett däck nedför floden.... En härlig bild med fina färger.

    SvaraRadera
  7. Blir så glad av att se Din bild, så fint fotad och så härliga färger, vet ju sedan också hur kul det är att sitta i en bilring och följa vattnets väg!

    annette

    SvaraRadera
  8. Vad är ett tomtebesök mot att flyta runt i Amazonas? Ingenting, nada. ;)

    SvaraRadera
  9. Härlig bild! Jag vill resa mera... snart...

    SvaraRadera
  10. Oh, så nyfiken jag blir på vad alla däcken används till! Hur, i vilket sammanhang.
    Ett däck hade jag förstått... Men vadan denna mängd? Lek?

    SvaraRadera
  11. Tänk att det syns att det är Sydamerika...Kan det vara vattnets färg?
    Underbar bild, det ser verkligen varmt och skönt ut. Men att flyta runt i badringen...fanns där inga otäcka djur i vattnet??

    SvaraRadera
  12. Men gud vilken fin bild! Förgrunden med stenarna och ljuset och ja..jättefin!:)

    SvaraRadera
  13. en mycket vacker och härlig bild. dock skulle inte jag våga sätta min fot i det vattnet. finns där inte massor av pirayor?

    SvaraRadera