31 mars 2009

Månadsbilden mars

Hur brunt kan det bli egentligen?
Jag hade hoppats att det skulle ha hänt något spännande på min månadsbildsplats, men det här är väl den minst inspirerande bilden hittills. I både januari och februari låg det i alla fall lite snö på fältet som lättade upp, men nu var det bara dystert.
Jag får hoppas på april istället. Jag tror den är på gång nu. Våren, alltså.

Så här såg det ut i januari


och så här i februari.


Fler månadsbilder hittar du på Camillas Foto.

9 kommentarer:

  1. Det är verkligen fyra nyanser av brun(-grått) nu. Om en månad borde det vara lite skillnad i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Hmmm, det var verkligen brunt..!
    Mars kan ju vara sådär trist faktiskt, när man bara går o väntar på lite vårgrönt och värme. Jag var ute och fotade min månadsvy idag, inte mycket har skett där heller...Lägger ut den i morron, hinner inte sitta vid datorn mer idag.
    Bilderna från den heliga floden var mycket intressant att se och läsa om! Det ser väldigt snuskigt ut med allt skräp, brända lik, apor och det smutsiga vattnet. Det måste spridas massa sjukdomar av att använda det där vattnet så som mannen i vattnet gör!?

    SvaraRadera
  3. Man kan ju se att det går framåt.

    SvaraRadera
  4. Ja, här är det många nyanser av brunt men då är det ju på rätt väg, all snön är ju borta.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  5. Tycker nog det ser ut som om jorden laddar lite grann. Skönt att snön är borta/Lis

    SvaraRadera
  6. Här ser jag att VÅREN är på väg till dig!

    Välkommen att titta på min Marsbild

    Ha det så gott // Nettan

    SvaraRadera
  7. Jaaa :) hur brunt kan det bli?!! Fast det är rätt snyggt tycker jag! Och snön är borta och det är ju bra!

    SvaraRadera
  8. Jag gillar också det bruna;) Ändå bättre hade det ju sett ut om det hade varit blå himmel. Kanske ligger skillnaden däri?

    SvaraRadera
  9. Ja, en blå himmel skulle nog göra det bättre. Jag får hoppas på nästa gång. För någon gång ska väl solen visa sig...:)

    SvaraRadera