01 mars 2009

Utan ord - I en stol i skyn


Fler bilder Utan ord kommer att finnas hos Pumita.

16 kommentarer:

  1. Det är dags att sitta inklämd i en stol i skyn igen. Under måndagen åker jag till Kathmandu via Bangkok, så det blir blogguppehåll i lite drygt två veckor.
    Titta gärna på videon hos Pumita om just "I en stol i skyn".
    http://pumansdotter.blogspot.com/2009/02/resedrommar-och-dromresor.html
    Ha det bra! Vi hörs!

    SvaraRadera
  2. *asg* Din bild är klockren! Men snälla, skrik inte WOW så högt att de slänger av dig! Vi vill se alla bilderna. Ha en underbar resa!

    SvaraRadera
  3. Jag tror att Du så gärna sitter inklämd i en stol under ett antal timmar för att nå ditt mål som låter så underbart att få åka till;)

    Ha det nu så toppen det går och kom hem med massor av bilder och minnen som vi får ta del av!

    Kramen //annette

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Bra bild.

    Lycka till på färden.

    Irene

    SvaraRadera
  5. Ser att du har en bra bok i fickan:) Men det var kanske på förra resan det...
    Hoppas du får en riktigt bra och säker resa och jag behöver väl inte påminna dig om att fota mycket!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. Ser ut som om du brukar vara väl förberedd! Lång bok och dricka. Trevlig resa! /Anette

    SvaraRadera
  7. Spännande - hoppas det blir fina upplevelser. Gillar du att flyga? Det gör jag

    SvaraRadera
  8. Jag har aldrig upplevt känslan,men med din bild kan jag ana hur det är att sitta i flygplansstolen.

    Hej från mig!

    SvaraRadera
  9. ha en jättetrevlig resa. och vi får hoppas att det inte blir så trångt för benen :-)

    SvaraRadera
  10. Du ser ut att vara väl förberedd! :)
    Ha en fin resa och jag hoppas som Karin att det inte blir så trångt för benen!

    Kika gärna in hos mig!

    Anna

    SvaraRadera
  11. Underbar resa önskar jag dig. Dricka, bok och safty on board. Kanske ligger det en ipod och skräpar i stolsfickan också. Som vanligt trångt om benen. Ser fram mot dina bilder...

    SvaraRadera
  12. Men ååh jag vill också ut och flyga och resa!!

    SvaraRadera
  13. Även om inte själva flygresan är speciellt kul så är det en väldigt speciell och härlig känsla när man sitter där i stolen... inpackad... kan man säga...

    Önskar dig en härlig resa med många minnen!

    SvaraRadera
  14. Härligt! Hoppas resan går bra!

    SvaraRadera
  15. VÄLKOMMEN HEM! Ta det lugnt med bilderna. Vi väntar så gärna. :)

    SvaraRadera
  16. Tackar! Bilder kommer när jag har fått lite koll på dom (och mig).

    SvaraRadera