19 april 2009

Bildligt talat

Vill du se fler talande bilder? Titta hos Mimo.

14 kommentarer:

  1. Högt ovan molnen brukar man säga, men här blir det högt över månen, urläcker bild!!
    Vi har ett plats som heter Rododendrondalen här i stan där två buskar började blomma nu för en vecka sedan, finns massor men bara ett par tre buskar blommar ännu, resten små knoppar.
    Jepp, har inte städat någonting, undrar hur många månader man kan hålla på och fuskstäda innan hälsovårdsnämnden kommer;)

    Ha en bra måndag!

    annette

    SvaraRadera
  2. Underbar blå himmel.Så en skymt av flygplan .. undras tro var de vingarna ska bära:-)
    Ha de fint mycket läckert foto och bildligt talat;-)

    SvaraRadera
  3. Wooow, så läckert!
    Det är just sådana här foton som tilltalar mig. Som ett konstverk!

    SvaraRadera
  4. Sicken grov miss på månen!

    SvaraRadera
  5. Så fartfylld och samtidigt så rogivande.

    SvaraRadera
  6. Vilken läcker bild! Jag kommer att tänka på en bok jag bara äääälskade som liten. Handlade om en mullvad som byggde en raket och ville fara till månen :-)

    SvaraRadera
  7. Jättehärlig bild och man undrar ju vart planet är på väg/Lis

    SvaraRadera
  8. Hallå där.. nu finns en beskrivning på Bildligt talat hos mig:-) Ha de gott i solen:-)

    SvaraRadera
  9. Vilken härligt bild! Jag som är mångalen gillar den extra mycket. Har bokat en resa till Italien och Schweiz, ska bla vandra i Alperna. Har du varit dit?

    SvaraRadera
  10. Vackert! Undrar om du hade din nästa resa i tankarna. :)

    SvaraRadera
  11. En riktigt VACKER bild! Med den blå himmelen.

    Jag var lite för sen att lägga in min bild,... men det finns en där iallafall.
    Ha det så gott // Nettan

    SvaraRadera
  12. Jag har precis upptäkt Bildligt talat och nästa gång ska jag vara med. Jag kan lämna en kommentar. En vacker bild bild där månen inte har gått till sängs. Fina sträck på den härligt blå himlen från flygplanet. Helheten är bra. Ett vackert foto. /Amanda

    SvaraRadera