18 april 2009

Men va f

Jaha, nu har någon snott asfalten på bilvägen också...

4 kommentarer:

  1. Hihi, det kanske är vildsvinen som har varit i farten. Såg på tv idag att de "pökar bort" asfalten nånstans norröver... Om det inte är du som mixtrar med bilderna förstås. ;) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Det är INTE jag som mixtrar. Mycket gör jag, men inte det. För mig är det helt obegripligt hur man kan få bort asfalten från en väg på en enda dag. Vildsvinen säger du...hmm. Undrar var dom har gjort av den i så fall. Svårt för dem att bära den med sig.

    SvaraRadera
  3. "Någon" kanske har bestämt att det blir billigare med grusväg. (Om det nu blir det, vill säga.)

    SvaraRadera
  4. Ha, ha ja en bra grusväg kan ju vara lika bra som asfaltsväg, men jag har aldrig sett tidigare att man tagit bort en redan asfalterad väg för att få en grusväg!!
    Nu har jag fuskstädat och fått in en bild till;)

    Ha en skön kväll!

    annette

    SvaraRadera