08 juni 2009

På låg nivå



5 kommentarer:

  1. Så fina!
    En del tycker att tusenskönor är ogräs, det tycker inte jag, de är ju så söta!

    SvaraRadera
  2. Älskar dessa små blommor som lyser så fint, vet att det är som Ninnie ovan skriver om ogräs, kan dom aldrig bli i mina ögon!¨

    Ha det så bra !

    annette

    SvaraRadera
  3. Vi låter bli att klippa gräset just här för att få behålla dom. Inte tycker jag dom är ogräs.

    SvaraRadera
  4. Tusenskönor är så fina! Min morfar hörde dock till dem som ansåg att tusenskönor absolut INTE skulle finnas i gräsmattan.

    SvaraRadera
  5. Så vackra små blommor som kommer fram fint med det korta skärpedjupet i bilderna! Förmodar att de är tagna med den nya kameran som jag läste att skaffat :)

    Hoppas du får en härlig resa till Kina och Mongoliet!

    SvaraRadera