07 juni 2009

Veckans Fototriss - Svart och vitt




Andras svartvita trissbilder finns här.

20 kommentarer:

  1. Ljuvliga svartvita bilder hos dej! Tycker att rönnbladen är fantastiska, men det är ju också maskrosfluffet!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Härlig blogg jag hittat till -såå fina bilder du tar! Ha en fin söndag//Eva

    SvaraRadera
  3. Maskrosbilden gillas med sina härliga kontraster. Fint!!

    Ha en fin söndag/E-L

    SvaraRadera
  4. Maskrosor gör sig så himla bra på bild - extra fint i svartvitt!

    SvaraRadera
  5. Tänk att blommor och växter kan bli så fina i svartvitt! Maskrosbilden är ljuvlig!

    SvaraRadera
  6. Maskrosbilden blir vinnare för min del, gillar dom bäst i det stadiet;)

    Ha det bra!

    annette

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder och det är inte lätt att välja en favorit, men kanske vinner maskrosen i alla fall.

    SvaraRadera
  8. Mmmm vilka skönheter.Jag tycker om motljuset i bilderna. Jag har också försökt välja ut någon favorit men de har alla sina fördelar så det är svårt. Jag tycker att rönnlövet med sina ljusa blad ser så skirt ut mot de svarta stammarna. Kanske det är favoriten...

    SvaraRadera
  9. Hejsan. Ser att vi är inne på samma tema idag. Maskrosen faller mig i smaken/Lis

    SvaraRadera
  10. Fantastiskt fina bilder i din triss! Rönnbladen blir min favoritbild hos dig!
    Ha en riktigt skön eftermiddag! Kramis

    SvaraRadera
  11. Jo, som alla andra :) maskrosen blir favorit. Skärpa och ljus är mycket bra.

    SvaraRadera
  12. Blommor ter sej helt annorlunda i svartvitt. Inte fel alls!

    SvaraRadera
  13. Fina bilder. Gillar maskrosbilden.

    SvaraRadera
  14. Ingen ska säga att maskrosor inte är vackra :-)

    SvaraRadera
  15. Vilken skön triss, vacker och avkopplande.

    SvaraRadera
  16. Du har verkligen fångat ljuset i alla dina bilder! Kan inte välja favorit för de är fantastiskt vackra alla tre.

    SvaraRadera
  17. Fina bilder, speciellt maskrosorna.

    SvaraRadera
  18. Vackra bilder. Väljer maskrosorna som favorit. Den är jättefin.
    /Bibbi

    SvaraRadera