10 juli 2009

Hösten räddad

Yipii!
Jag kom in!

8 kommentarer:

  1. Grattis! Vad kul för dig!

    SvaraRadera
  2. Grattis!!!Måste ha missat något för jag vet inte vad du kom in på, berätta gärna.

    Nu har jag tittat och läst ikapp, så fina bilder, vilken resa! Måste ta ett tag att smälta alla intryck när man kommer hem.

    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fotokurs! Fotografi - Visuell kommunikation på högskolan i Jönköping, nätbaserad kurs. Klicka på länken "Jag kom in" så finns det mer information.

    SvaraRadera
  4. Hej blivande kursare! :)

    (Jag tackade precis ja till kursen.)

    SvaraRadera
  5. Grattis!!! Då kommer nog inte jag med...jag har inte hört något ännu :(
    Vad kul för dig!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  6. Hmm, jag glömde ju säga grattis!

    SvaraRadera
  7. Grattis och kul... jag har precis tackat ja:)

    SvaraRadera