16 augusti 2009

Bildligt talat


Fler talande bilder hittar du hos Mimo.

19 kommentarer:

  1. På väg hem från en förhoppningsvis lyckad resa, den verkar vara försenad.

    Ha en fortsatt bra kväll.

    SvaraRadera
  2. Det var en bild som talade om att det blir lite sent tror jag!
    Ha en bra kväll!

    annette

    SvaraRadera
  3. Nya regler vid förseningar: Man får välja vilken annan destination som helst på tavlan - jag väljer Perth :)

    SvaraRadera
  4. Oj, det var ju inte lite försenat heller..

    SvaraRadera
  5. Är det på vägen hem? Många destinationer känns spännande och väldigt långt borta/Lis

    SvaraRadera
  6. Först tänkte jag: Å, så härligt, resor! Sedan såg jag förseningen... inte lika härlig. Men värre för dem som skulle till Pudong. ;)

    SvaraRadera
  7. På väg hem och försenad - så jobbigt! /Ingrid

    SvaraRadera
  8. Ånej, ingen liten försening... och flygplatser som är så hopplöst tråkiga.

    SvaraRadera
  9. Natt på flyplatsen väntar?
    Eller bytte du flighten till Amsterdam istället?

    SvaraRadera
  10. En jobbig syn om man är på väg hem. Har tack och lov klarat mig bra från såna förseningar.

    SvaraRadera
  11. Vad har du hem att göra, planet måste du vänta på och hösten är snart här. /Amanda

    SvaraRadera
  12. Resor härligt! Men förseningar är ju inte kul! :-(

    SvaraRadera
  13. Huvudsaken är väl ändå att komma hem -välkommen åter, hoppas resan var lyckad!

    SvaraRadera
  14. En natt på flygplatsen är inte alls kul. Hoppas allt gick bra!

    SvaraRadera
  15. Försenad resa hem? det är aldrig kul. Hoppas ni kommer hem ordentligt iallafall =)

    SvaraRadera
  16. Riktigt tråkigt med försenade plan. I vänthallen kan man förstås sitta och gå igenom alla intressanta intryck man fått från sin resa. Eller drömma om nästa resa .. Bland de här ställena så skulle jag nog välja Perth eller Jakarta eller .. Underbart att resa är det i varje fall!

    SvaraRadera
  17. Borta bra men hemma bäst...eller?
    Blir sugen att vara lite "borta" nu när jag ser din bild, jag som mest håller mig hemma nuförtiden ;-) / Trevlig resa!

    SvaraRadera