30 augusti 2009

Bildligt talat


Fler bildligt talande bilder finns hos Mimo.

15 kommentarer:

  1. Så häftigt och man undrar vad som händer. Skorna är av. Har de tänkt gå i vattnet? Någon ritual kanske? Ja, du ser alla mina frågor/Lis

    SvaraRadera
  2. En man med sina tre fruar som vattnar fötterna eller rättare sagt är i stånd att.. Säkert en ritual som jag inte har den blekaste aning om..
    Väldigt fängslande bild i alla fall:-)

    SvaraRadera
  3. Vacker bild!! Blir fundersam över vad de gör, eller ska göra!!

    SvaraRadera
  4. En bild som sätter igång tankarna... Ska de bada fötterna i smyg...

    SvaraRadera
  5. Här ska det tydligen svalkas fötter, för bada får de vål inte göra.

    Tack för din kommentera hos mig och ha en bra vecka! /Ingrid

    SvaraRadera
  6. Jag törs knappt skriva vad jag tänker när jag ser bilden. Kan dom inte få ta av sig och slänga sig i svalkan. Men kanske att det är en ritual av något slag.

    SvaraRadera
  7. Fantastisk bild! De har tagit av sig sandalerna. Kanske, kanske kan de gå ut i vattnet lite, lite och doppa fötterna. Hoppas!

    SvaraRadera
  8. Har svårt att tänka mig att de tillsammans verkligen ska bada, men jag kan ju ha fel. Pia-Lotta skrev att om att det är hans tre fruar, kanske är det så och kanske står de bara och pratar om vardagliga ting samtidigt som de badar fötterna, vad vet jag?
    Vilken kanonbild, vad jag blir nyfiken. / Karin

    SvaraRadera
  9. Tusen tankar far igenom mitt huvud... En mycket intressant bild... min första tanke var ändå att han skall få sina fötter tvättade av kvinnorna..

    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  10. Får mig att tänka och tycka mycket...........
    Glad är jag att jag får njuta av sol och bad i alla fall.

    SvaraRadera
  11. En snygg och vacker bild. Jag fäster mig dirket vid att han får lyfta upp sina kläder och doppa fötterna, vilket de inte får. Men bilden är vacker och ställer en massa olika frågor..

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar bild....de där färgerna...så man drunknar....
    Men hoppas inte de där påklädda damerna drunknade...!?! Vad är de på gång att göra tro?

    Har också läst om er övernattning i inlägget nedan, å, vilken resa ni varit ute på...vilket äventyr. Så många uplevelser, och jag är glad att du delar med dig i ord o bilder!

    SvaraRadera
  13. En underbar bild Della! Är de på väg att bada?
    Men jag tycker att de ser lite otäcka ut i sina svarta slöjor...

    SvaraRadera
  14. Vilken spännande ögonblicksbild! Men som så många andra skriver väcker den verkligen funderingar, jag skulle vilja se en bild till tagen ett par minuter senare för att få se vad som hände...

    SvaraRadera