03 september 2009

Tillbakablick - September 2008

Helena med Bildbloggerian(och även Fototriss) har startat Tillbakablick. Hur såg det ut för ett år sedan?
Jag kollar i mitt allt rörigare arkiv och hittar att jag den 7:e september tog en tur till Femöre utanför Oxelösund. Det var inget roligt fotoväder men jag knäppte lite bilder i alla fall som jag inte har använt till något. Här är en av dem.

Fler bilder samlas förhoppningsvis hos Helena. Titta gärna där, i Tillbakablick på Bildbloggerian.

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att du också tar en tillbakablick! Och dessutom gör reklam för det här, tack! :) Jag kommer att göra det här varje månad för mig själv, sen får vi se om det är någon mer som tycker det kan vara roligt att gå bakåt i tiden.

    Det karga trädet och dimman mot horisonten på din bild gör att jag blir alldeles frusen, det ser så höstigt ut! Och jag vill absolut inte att det ska vara höst redan, jag vill att sommaren fortsätter...

    SvaraRadera
  2. Ser lite mer höstlikt ut på Din bild från förra året än vad jag tycker att jag kan se idag. Men jag tycker om bilden med det karga trädet och så ser det uta att vara lite dimma oxå.

    En kul grej att titta tillbaks, och så är det ju bara en gång i månaden vilket jag oxå tycker om.

    Ha en skön kväll!

    annette

    SvaraRadera
  3. Intressant att när allting annat håller på att skrumpna bort inför hösten så reser sig istället färgsprakande ljung med all sin prakt ur bergssprickorna! Fin höstbild!

    SvaraRadera
  4. Fin tillbakablick tycker jag :)

    SvaraRadera
  5. Det var en väldigt vacker bild, och visst andas den höst, men en fin höstdag, tycker jag

    SvaraRadera