18 oktober 2009

Bildligt talat


Fler talande bilder hos Mimo.

12 kommentarer:

  1. Vackert och jag skulle gärna vandra på den stranden/Lis

    SvaraRadera
  2. Wow! En mycket vacker bild... Undrar var du tagit det?

    SvaraRadera
  3. Mycket vackert! Där skulle jag gärna gå nu...
    Ser att bilden är tagen i USA...är det möjligen från "min" strand ;) Du vet den med fåglarna.

    SvaraRadera
  4. En fin plats att reflektera på. Jag känner mig tagen av Mimos förlust. Undrar var du tagit ditt foto? Thailand stämmer inte, USA har någon skrivit. Du får berätta. /Margareta

    SvaraRadera
  5. Whoooooooooooooo.. underbar vy vid vattnet. Mycket bra fångat fotografiskt oxså som alltid av dig:-)

    SvaraRadera
  6. Härligt strand. Där skulle jag gärna ta en promenad!

    SvaraRadera
  7. Wow så vacker bild, ser inte ut att vara direkt badsäsong utan mer en tid på året då man promenerar längs med strandenvilket är så underbart.

    annette

    SvaraRadera
  8. Härligt foto. Tack för din kram, den behövs och värmer.

    *Kram tillbaka!*

    SvaraRadera
  9. Ah den stranden skulle jag vilja vara på nu.

    SvaraRadera
  10. Där skulle jag gärna tillbringa några timmar...

    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  11. Bilden är från USAs västkust i maj förra året. Ingen direkt badtemperatur, men en härlig strand att gå längs.

    SvaraRadera