01 november 2009

Bildligt talat


Fler talande bilder finns hos Mimo.

7 kommentarer:

  1. Är det dirndl de har på sig? Ovanligt ställe att placera skyltdockorna på.

    SvaraRadera
  2. Där tror jag verkligen att även jag skulle lägga märke till skyltdockorna, läckert ställe att placera dem på!

    annette

    SvaraRadera
  3. Folk i fönsterna har jag sett när Sverige kommit hem från någon idrottsseger. Skyltdockor drar blickarna till sig, men man ser inte så bra vad det har på sig. De ser lite uttråkade ut så de har säkert inte fått någon rast. /Margareta

    SvaraRadera
  4. Hur störtskönt som helst och så ovanligt med skyltdockorna så placerade:-)

    SvaraRadera
  5. Häftig bild. Kul placering av skyltdockor. Jag ser att dom är fastbundna. Annars skulle jag vara rädd att dom ramlar ner.

    SvaraRadera
  6. Verkligen annorlunda. Men det är förstås någon PRsinnad som arrangerat det hela. Smart blickfång!

    SvaraRadera
  7. Vad festligt det ser ut! Annars brukar jag få andra associationer av "kvinnor i fönstret" - usch vad hemskt - det här ser betydligt trevligare ut.

    SvaraRadera