15 november 2009

Bildligt talat


Fler talande bilder finsn hos Mimo.

13 kommentarer:

  1. Hej!

    Vackert och vilka underbara färger.

    Må fint, önskar Irene

    SvaraRadera
  2. Så läckert!! Har Du tränat mörkerfotografering?

    Så fint med ljuset från lampor runt om och så båten som nästan syns som en siluett till vänster.

    Satt på ett bandage med en skena i och fotade lite;) Vilade hela dagen igår!!

    Ha en bra start på veckan!


    annette

    SvaraRadera
  3. Ljus, djup, kontraster, stämning och väldigt vacker bild. /Made

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Superläckert. Så fina färger trots mörkret :-)

    SvaraRadera
  6. Mörkt och kallt även om kajen är upplyst. Det skulle inte vara så kul att ramla i vattnet så att bojen behövde komma till användning.
    Du...jag tror kursen är väldigt nyttig för mig:)I allafall får den mig att bli väldigt inspirerad att fotografera och bildbehandla. Det är bara tiden som saknas just nu.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  7. Mörkt kallt och ruggigt! Ja så känns hösten...

    SvaraRadera
  8. En bra kvällsbild som är bra exponerad. Jag gillar den blå himlen som avtecknar sig i bakgrunden. Snyggt!

    SvaraRadera
  9. Läcker kvällsbild! Jag gissar att klockan kanske inte är mycket som det ser ut? Det blir ju mörkt så tidigt nu.

    SvaraRadera
  10. Här är det mörker men vacker bild med fint ljus!

    SvaraRadera
  11. Hej på dej från mej...ska försöka att hitta var jag ska stänga av blixten ;0)...vill ta lika fina mörkerbilder som du...
    Maria

    SvaraRadera
  12. Härligt ljus i bilden. Det blir en småmysig stämning även om vattnet verkar kallt/Lis

    SvaraRadera
  13. Underbart foto!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera