29 november 2009

Bildligt talat


Fler bilder i "Bildligt talat" finns hos Mimo.

9 kommentarer:

  1. Kanske ska lägga till som kommentar att hon stod där i hörnet och fotograferade.

    SvaraRadera
  2. Aha, tur du skrev kommentaren. Då skulle det ju kunna vara jag. Man känner sig lite mysko ibland. Bilden är bra med härligt ljus och djup/Lis

    SvaraRadera
  3. Vilken stämningsfull bild med röken/dimman och ljuset. Även jag har varit ut med kameran i mörkret idag ;) Fast så har fint blev inte resultatet då.

    SvaraRadera
  4. Man får allt se det från den ljusa sidan :)

    SvaraRadera
  5. Nu har Du nästan överträffat Dej själv, vilken underbart vacker bild, ljuset, dimman, djupet och känslan-
    Bara älskar den här bilden.

    Ha det gott!

    annette

    SvaraRadera
  6. Hoppas det inte är vad det skulle kunna vara ....

    SvaraRadera
  7. Härligt ljus och perspektiv i bilden. En sån tur att du berättade att tjejen fotograferade annars undrade jag lite. Men bilden är fin!

    SvaraRadera
  8. WOW! Vilken bild. Supercool! PS. Man ser faktiskt displayen på hennes kamera.

    SvaraRadera
  9. Den bilden gillar jag. Den talar faktiskt till mig. I min påse finns en gammal radiopryl från andra världskriget. Den var så söt och etiketterad så jag kunde inte låta bli att ta en bild på den. Det hade varit betydligt trevligare om det varit parfym från den tiden i den.

    SvaraRadera