02 december 2009

Ordlös onsdag - Spår


Fler spår finns hos Akson.

7 kommentarer:

  1. Här var det spår av många skor och av både bil och cykel tror jag. Kul bild!

    SvaraRadera
  2. Många spår var det. Bilden blir en snygg abstrakt tavla.

    SvaraRadera
  3. Det var en mängd olika spår åt alla håll...

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart virrvarr av spår och vackra skuggor.

    SvaraRadera
  5. Bilden tilltalar mej verkligen..både spåren o skuggorna
    Må så gått..Maria
    Ps kollade din månadsbild också DS

    SvaraRadera
  6. En bild som jag också har:) Alltså en liknande...ett tag var jag så fascinerad av alla olika spår.
    Du har dessutom fått med skuggorna...så snyggt!
    Du har städat och gjort julfint också. Jag kände nästan inte igen mig :)Ibland behöver man lite förnyelse.
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera