30 januari 2010

Annat

Jag behövde lite färg här.

4 kommentarer:

  1. Tänk vad lite färg och mycket känsla kan ge ett sådant här ordinärt bostadsbild ett fantastiskt lyft!
    Detta är det roligaste med digitala mediet. Du bestämmer ganska enkelt vilken känsla du vill ge.
    Ser detta foto framför mig med "urtvättade" färger i gråskala.Plötsligt är den glada känslan borta och melankolin kryper över en!
    Ha det gott i kylan!

    SvaraRadera
  2. Underbart! Dit skulle jag kunna tänka mig att flytta : )

    SvaraRadera
  3. Ja nog behöver man sätta sprätt på tillvaron med färg..Ha det..Maria

    SvaraRadera
  4. Så härligt med lite kraftiga färger, dels pga av allt vitt som är ute nu, men oxå för att jag tycker man numer bygger så mkt vita hus åtminstone här i stan.
    Himlen är så himla mysig!!

    Ha en skön kväll!

    annette

    SvaraRadera