20 januari 2010

Ordlös onsdag - Vinter


Fler bidrag till Ordlös onsdag hittar du här.

10 kommentarer:

  1. En helt underbar vinterbild!
    Mycket fint fotat!

    SvaraRadera
  2. Kargt och vackert. Vilken blå himmel/Lis

    SvaraRadera
  3. Väldigt vackert ljus, frostiga grenar och de mjuka molnen. Ser kyligt och vilsamt ut.

    SvaraRadera
  4. Så snyggt! Lite surrealistisk känsla i bilden, ljuset är fantastiskt. Hur har du gjort?

    SvaraRadera
  5. WOW vilken snygg bild!
    Snacka om snyggt redigerad!

    SvaraRadera
  6. Ninni: Det var visst något jag gjorde med kurvor. Bland annat. Jag har lite dålig koll på precis hur jag gör. :-)

    SvaraRadera
  7. Det sa bara smack magen och hela jag fick rysningar av din bild! Så fantastiskt vacker! Underbara färger! Den finaste jag sett idag! :O)))

    SvaraRadera
  8. Ja vad säger man...en av dom vackraste bilderna jag har sett här på nätet.
    En helt otroligt fin bild,du är verkligen en duktig fotograf.

    Önskar dej en trevlig helg.
    Hälsningar Christer.

    SvaraRadera
  9. Konstigt, jag trodde jag redan kommenterat den här bilden!

    En otroligt läcker vinterbild där ditt efterarbete ytterligare lyft den ett snäpp. Tycker om ljuset och skärpan tillsammans med färgskalan. Och det är mycket effektfullt med molnskyarna på högersidan som kontrast till det turkosblå!
    Snyggt jobbat!

    SvaraRadera