21 februari 2010

Bildligt talat


Fler talande bilder finns hos Mimo.

11 kommentarer:

  1. Tack, för att du uppmärksammade mig på att jag länkat fel :)!

    Vilken härlig bild, du visar. Funderar dock på varför kvinnan, vänder sig bort, är hon blyg för kameran ;)?

    SvaraRadera
  2. Den äldre kvinnan verkar inte vilja vara med på bild. Eller är de osams med svärmor, kanske?

    SvaraRadera
  3. Fy så svettigt och varmt det ser ut;) Den äldre kvinnan till vänster vill ju inte ens ha solen i ansiktet!

    Ha det bra!

    annette

    SvaraRadera
  4. Fin bild på de tre. Men som sagt, varför vänder hon sig bort?/Lis

    SvaraRadera
  5. Ingen brydde sig om att jag fotade med min lilla pocketkamera.De hörde nog inte ihop utan använde bara samma bänk för att vila en stund. Men det är mer spännande att tänka sig ett litet familjedrama.

    SvaraRadera
  6. Familjedrama lät lite spännande. Mannens hatt och kvinnans förkläde får mig att tänka på Ecuador men jag kanske är helt ute och cyklar. De ser inte så ecuatorianska ut i ansiktet.

    SvaraRadera
  7. Första jag såg var det vackra staketet!
    Sen fastnade blicken på gympaskorna!
    Efter detta började tankarna gå till om det fanns ett samband mellab alla tre. Kunde allt illustrera en liten story!

    SvaraRadera
  8. Ser avslappnat ut i solen, men en smula för varmt kanske? Så fint med det randiga förklädet...men mest gillar jag den långa långa grå flätan! (En sån vill jag också ha när jag blir gammal...)Fast hon borde nog haft en hatt på mot solen.

    SvaraRadera
  9. Ser ut atta vara upprörda känslor på bilden. Väldigt talande och fin bild:)
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  10. Underbara människor du fotat.. riktigt bra.. så du har "bara" en liten pocketkamera.. kan man då verkligen inte tro, men det är ju för det mesta människan bakom kameran som gör hela skillnaden:-)

    SvaraRadera
  11. Spännande bild... Mycket detaljer och så väcker den som tidigare sagt fantasin. Bra fångat!

    SvaraRadera