28 februari 2010

Bildligt talat


Mer Bildligt talat finns hos Mimo.

14 kommentarer:

  1. Underbart foto.. tänk att ha förmånen att fånga de sjungande damerna:-)

    SvaraRadera
  2. Vilken spännande bild! Var har du varit någonstans och vad är det för framträdande? Många frågor blev det :)

    SvaraRadera
  3. Hm, vad kan detta vara? Parkteater, kanske.

    SvaraRadera
  4. Väldigt spännande bild som även hos mej väcker frågor, ser på etiketten att bilden kommer från New York.
    Berätta gärna lite mer snart;)

    Ha en bra start på veckan!

    annette

    SvaraRadera
  5. Kan detta vara en kör med deltagre från någon Amerikans kristen grupering!?

    SvaraRadera
  6. å, vilken underbar bild! Önskar att jag kunde höra deras sång....!

    SvaraRadera
  7. Spännande bild av sjungande kör. Från New York läser jag. Inte bara kvinnor. Jag ser män också. Jag gissar också på en kör någon religiös rörelse.

    SvaraRadera
  8. Nja lite för högtravande för mig. De representerar nog någon religiös grupp in the US.
    Fint fotat dock!

    SvaraRadera
  9. Några har varit inne på det. Det här är en amerikansk kör från något samfund (fick aldrig grepp om vilket) som stod och sjöng på scenen i Washington Square Park i New York när vi kom traskande förbi. I stort sätt var det bara mannen i förgrunden som satt och lyssnade och jag lyckades krångla mig bakom honom och ta en bild. Damerna och herrarna såg så väldigt prydliga och gammaldags ut och jag tyckte nästan lite synd om dom att ingen ville lyssna.

    SvaraRadera
  10. Det ser gammaldags och strängt ut. Säkert väldigt konservativa människor, de gillar nog inte Obama i Vita huset. Men säkert kunde de sjunga vackert. ;-) Ett läckert foto är det.

    SvaraRadera
  11. Hejsan svejsan...jo att ta sej tid att lyssna ger en stund av att må gått...Maria

    SvaraRadera
  12. Spännande det här. Var kan det vara från? Fint fångat. Sång och musik är något som alltid förgyller tillvaron.

    SvaraRadera
  13. Vilken bra bild och så roligt att få bild när de står och sjunger :)

    SvaraRadera
  14. Mycket fin bild. Den fangar verkligen den dar kanslan av att man kan se precis vad som helst har i New York. Det finns en overraskning bakom varje gathorn.

    SvaraRadera