24 februari 2010

Trafikant (55 av 365)

Och det bara fortsätter liksom.

Tema nr 309 Trafikant.

6 kommentarer:

  1. Effektfull bild. Tog du den i farten!?
    Vågar inte ens tänka på och försöka cykla!

    SvaraRadera
  2. Det där ser inte helt ofarligt ut! Håller med Rajson, ingen vintercykling för mig.

    SvaraRadera
  3. Det gäller att hålla tungan rätt i mun när man vintercyklar för det är hemskt slirigt att cykla i snö.
    Här smälter snön fort bort idag för det regnar för fullt
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bilden är tagen under cykling. Dock under ordnade förhållanden - cykelbana, inga mötande, slät och fin mark, ena handen på styret, inte optisk sökare.
    Egentligen skulle man ha en kamera monterad på hjälmen så man kunde ta lite fler bilder under färd.:)

    SvaraRadera
  5. Ha, ha skrattar gott åt Din egen kommentar,tanken har väckts och nu dröjer det nog inte så länge innan det sitter en kamera på hjälmen;)

    Snyggt foto tycker jag,fast nu blir det väl farligare att cykla när det töar på och all is kommer fram!?

    annette

    SvaraRadera
  6. Är mycket glad jag slipper cykla i snön...innan jag mötte sambon och flyttade ut på landet, bodde jag i större stad och hade ingen bil. Då tvingades jag cykla i snön för 3 år...räcker och blir över, tack! ;D

    SvaraRadera