14 mars 2010

Bildligt talat


Fler bildligt talande bilder finns hos Mimo.

10 kommentarer:

  1. Härlig bild som ger en känsla av frihet, samtidigt ser den lille killen ut som han inte gjort annat än suttit i en sadel sedan han föddes!

    Ha en bra start på veckan!

    annette

    SvaraRadera
  2. Vacker bild och det ser verligen varmt ut och värme är något som saknas här nu. Mao en värmande och fin bild.

    SvaraRadera
  3. Jag är så imponerad av de där små knattarna som handskas med hästar som vilken vuxen som helst.

    SvaraRadera
  4. Vilken liten kille på hästen som ser lite mager ut(hästen alltså). Miljön är vacker och jag skulle gärna sitta upp för en ridtur där/Lis

    SvaraRadera
  5. Jättefin bild och han ser verkligen ut som om han är född på hästryggen.

    SvaraRadera
  6. Den här lille killen är fyra år.

    SvaraRadera
  7. Vilken mager häst! Eller ska de se ut sådär? Ryttaren verkar vara en säker grabb.

    SvaraRadera
  8. Ett foto som jag verkligen gillar .. tänk så bra motiv det finns:) Mitt barnbarn var 4 år när hon började att rida, men nu så är hon 16 snart 17 och hon hinner inte med träningen och allt som är runt att äga häst. Lite synd för hon var så duktig.

    SvaraRadera
  9. Skön bild med killen som nästan verkar vara född på hästryggen!

    SvaraRadera
  10. Vart har vi hamnat nu .. mitt i vilda western :)
    En jätte härlig bild :)

    SvaraRadera