28 mars 2010

Bildligt talat


Fler bildligt talande bilder finns hos Mimo.

6 kommentarer:

  1. Gillar foton på människor extra mycket. Kanske för att jag själv är så dålig på att våga .

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Sådana här bilder gillar jag, snyggt foto med människor i handling.

    Må gott, önskar Irene

    SvaraRadera
  3. Har ofta tänkt på det som Gärdsmygen skriver, att du är väldigt bra på att komma nära inpå folk och får jättefina ögonblicksbilder. Det börjar nästan bli larvigt att skriva jättefin på alla foton... trots att jag verkligen tycker det. :)

    SvaraRadera
  4. Kan bara hålla med de tidgare!
    Önskar att jag kunde komma över blygheten att fota människor. Kännr som om jag trampar dom på tårna. Skulle vilja höra historierna bakom varje mmänniska. Det finns ju igentligen inte en enda helt ointresant människa här på jorden,eller?

    SvaraRadera
  5. Jag instämmer med de övriga. Du visar ofta väldigt fina bilder på människor. Jag tycker det är svårt att gå så nära. Men du kanske har en bra zoom?
    Människorna här ser lite grubblande ut. Undrar om något hänt?

    SvaraRadera
  6. Härligt foto av en vardag någon annanstans i världen!!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera