07 mars 2010

Olika


7 kommentarer:

  1. Ja, verkligen. Vilken föredrar du?

    SvaraRadera
  2. Det är ju populärt med gissningar idag, så... gissa! :)

    SvaraRadera
  3. Hm, som dag och natt;)
    Jag skulle föredra att vistas på plats nr ett, lite mera utrymme där;)

    annette

    SvaraRadera
  4. Det har säkert sina fördelar med värmen i biulden ovan. Men jag tror nog att jag hellre bor här.
    Det var ovanligt färggrannt Sverige!

    SvaraRadera
  5. Haha, det finns fördelar med båda men jag chansar på den med snö, trots allt. ;)

    SvaraRadera
  6. Borta bra men hemma bäst, liksom?

    SvaraRadera
  7. Japp, så är det. Men jag skulle mycket väl kunna tänka mig att tillbringa vintern - eller 99% av den - på varmare breddgrader. Kanske inte just "i bilden ovan" men borta från mörker, snö och kyla.

    SvaraRadera