09 mars 2010

Tisdagstema - Frihet



Ska vi dra?

Fler frihetsbilder finns på Tisdagstema.

10 kommentarer:

  1. Mycket bra tolkning!
    Snygg bild!
    ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Jaaa den var bra. verkligen en frihetskänsla att kunna ta ryggan och sticka.

    Ha en bra kväll ...om du inte dragit iväg....

    SvaraRadera
  3. Visst, jag står i hallen och knyter kängorna. :)

    Äsch, att inte jag tänkte på det. Perfekt tolkning!

    SvaraRadera
  4. Bra tolkning och snyggt foto!

    SvaraRadera
  5. Härlig mitt i prick tolkning och snygg bild!

    Ha en fin kväll//E-L

    SvaraRadera
  6. Det var ju en klockren tolkning :)

    SvaraRadera
  7. Kreativ tolkning av temat....
    friheten av att bara ta sin rygga och dra!
    =)

    SvaraRadera
  8. Jag håller med övriga, bra tolkning och fin bild!

    SvaraRadera
  9. Precis så skulle jag kunnat beskriva det temat, verkligen frihet.

    Har det gått bra att cykla förresten!?

    annette

    SvaraRadera