26 mars 2010

Vilken utsikt!

Ibland kan jag bli lite distraherad på jobbet.

6 kommentarer:

  1. Jag förstår det!!!

    Ha en skön helg
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det kan jag förstå. Drömmer du dig ut i världen? Jag jobbade tillsammans med en tjej från Australien under några år och då köpte vi en jordglob till kontoret för att riktigt förstå hur långt det är till Brisbane. Trevlig kväll/Lis

    SvaraRadera
  3. Härligt! Utsikten kan inte bli mycket bättre!

    SvaraRadera
  4. Jod, den utsikten är alldeles säkert mycket distraherande för en sådan van resenär som du. Föreställer mig hur du ser en plats på kartan och drömmer dig bort i minnena.

    SvaraRadera
  5. Jo, nog kan man förstå det! Men kul du ska ut o resa snart :D
    (gillar koppen...min älsklingskopp e samma men röd!)

    SvaraRadera
  6. Jag gillar också kartor. Numera brukar jag "resa runt" på Google Earth, både med gatuvyn och de vanliga kartorna.

    SvaraRadera