04 april 2010

Bildligt talat

Första!

Fler bilder finns hos Mimo.

10 kommentarer:

  1. Underbar bild på en Tussilago som jag inte sett och fotat ännu..

    SvaraRadera
  2. Läckert med tussilago!
    Själv såg jag mina första igår!

    Caroline

    SvaraRadera
  3. Morrn.

    Jag minns när man kom hem till modern
    med en bukett som passade precis till ett nubbeglas...

    Är det så nu också?

    ha de bra.

    Hasse A

    SvaraRadera
  4. Får se när mammas vårkort kommer. Har inte sett spåret av årets första tussilago än... Mamma brukar alltid retas med mig o skicka ett vy/påskkort med den första hon hittar.

    SvaraRadera
  5. En supersol med ett väldigt fint namn/Lis

    SvaraRadera
  6. Härligt med alla dessa vårblommor som börjar komma. Såg själv en tussilago igår.

    SvaraRadera
  7. Nu har jag sett en, här på din blogg :-) Så fint foto. Tror inte de hunnit komma ännu... Måste ge mig ut i backarna och kolla både vitsippor och tussilago! Vem vet vad som gömmer sig under alla gamla löv...

    SvaraRadera
  8. Vad sjutton, någon har sett visippsknopp och Du tussilgo, inte ngt av det har jag sett.
    Fast jag njuter ändå för när ser Din bild så vet jag att snart hittar jag oxå:)

    annette

    SvaraRadera
  9. Den tussilagon lyser verkligen upp!

    SvaraRadera
  10. Den bilden har jag längtat efter! Krokusarna försvann under snön och tussilagon har jag inte sett än.

    SvaraRadera