06 april 2010

Stor (89 av 365)

Big Buddha i Hong Kong.

Tema nr 283 Stor.

10 kommentarer:

  1. Ja, mindre har man ju sett. Hur hög är den?

    SvaraRadera
  2. Lite drygt 30 meter har jag för mig. Lite längre än jag alltså.

    SvaraRadera
  3. Haha, det hängde på håret!

    SvaraRadera
  4. Oj....den var verkligen stor!
    Mäktig.

    SvaraRadera
  5. Ja du härlig vinkel du har fångat den i!

    SvaraRadera
  6. Ja du härlig vinkel du har fångat den i!

    SvaraRadera
  7. Hua mej så lite t.om jag trr att jag skulle känna mej nedanför denna Buddha!

    annette

    SvaraRadera
  8. Jag "samlar" på buddha statyer men den där var lite väl stor!

    SvaraRadera
  9. Oj den var verkligen stor. Men jag får också lite obehag av all denna tillbedjan - oavsett religion.

    SvaraRadera