05 september 2010

Bildligt talat

Mer bildligt talat finns hos Mimo.

9 kommentarer:

  1. Heh, undrar hur stor marknad det finns för beduintält. Jag blir knappast någon spekulant eftersom jag inte brukar behöva så mycket plats. =)

    SvaraRadera
  2. Är du intresserad? Kanske lite otympligt att ta med i bagaget.

    SvaraRadera
  3. Köpte Du inte det, kunde ju vara bra att ha;)

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  4. Var du sugen på shopping?
    Helt underbart att hitta detta tillbud mitt i Köpenhamn!

    SvaraRadera
  5. Va ? Det var en rolig till-salu-affisch ;-)tror inte jag vill ha det nästa gång jag vandrar i fjällen!

    SvaraRadera
  6. Kanske kan vara ett sätt att lösa bostadsbristen. ;)

    SvaraRadera
  7. Ja det kanske vore något! Bra partytält i ull!

    SvaraRadera
  8. Man kan ju undra om det finns någon som vill använda det i Danmark?
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  9. Verkar lite otympligt att släpa runt på ett beduintält. Så det får vara för min del.

    SvaraRadera