26 september 2010

Bildligt talat

15 kommentarer:

  1. Din vilda gissning var helt rätt!
    Och jag tror mej kunna gissa samma sak hos Dej,nämligen att Din underbart vackra bild kommer från en av Dina resor;)

    annette

    SvaraRadera
  2. Superfint, så snygg siluett. Varför sitter inte jag i den båten?/Lis

    SvaraRadera
  3. Wow, gillar de olika blå nyanserna. Har du posterizat dem? Jag vill också sitta i din båt.

    SvaraRadera
  4. Gillas. Vill se den i riktigt stort format!

    SvaraRadera
  5. Morrn.

    Snygg bild du visar.

    Min bild har kommit tillrätta, maskinisten var INTE Full....

    Ha de bra.

    Hasse A

    SvaraRadera
  6. Underbart vackert med solglittret.

    SvaraRadera
  7. Jag gissade rätt på världsdelen när jag såg fotot. Mäktigt foto!!

    SvaraRadera
  8. Jag tycker mycket om alla de olika blågråa nyanserna i din bild. Snyggt!

    SvaraRadera
  9. Åh vad jag gillar din bild.. färgerna i dimgrått/blått så himla vackert:)

    SvaraRadera
  10. Vackert! Ser på dina etiketter att bilden är tagen i Vietnam, men det skulle lika gärna kunna vara södra Kina

    SvaraRadera
  11. Så vackert. Där skulle jag gärna ha vart nu:)

    SvaraRadera
  12. Mycket vackert! Det blå ljuset och kompositionen är perfekt

    SvaraRadera
  13. Wow, vilken bild från vackra Vietnam! Bergen i bakgrunden är så typiska för området...snyggt!

    SvaraRadera