06 oktober 2010

Nästa resa

Jag ska klara det med bara handbagage.

7 kommentarer:

  1. Du har en underbar inställning till detta med att packa inför resor;)
    Och Du kommer med all säkerhet att klara det oxå!!

    annette

    SvaraRadera
  2. Ja, det är klart...det är kanske hyfsat varmt där. Åker du snart? Men jag som är så usel på att tänka ut vad jag egentligen behöver skulle nog inte klara av det.

    SvaraRadera
  3. Är du galen, bara handbagage?

    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  4. Och vad innebär det i liter, 30-40l? Jag vet inte om jag skulle fixa det. Är alldeles för mycket "ifall att" trots att jag har nästan halverat packningen under årens lopp.

    SvaraRadera
  5. Den ryggsäck jag har framme nu är på 35 l. Den hade jag i Asien i somras i fyra veckor och det gick bra. Så varför inte? Fast jag åker inte förrän på söndag så jag har ju tid på mig att vela fram och tillbaka ett tag. :)

    SvaraRadera
  6. Å!!! Så avundsjuk jag blir! Har alltid drömt om att resa till Afrika, men tyvärr har jag inte lyckats övertyga min medresenär (maken) om hur roligt och spännande det skulle vara....
    Nåväl, ha nu en underbar resa, och jag hoppas få se lite bilder från den när du kommer hem igen!?!
    Och lycka till med packningen! (Haha, det skulle jag ALDRIG klara, jag som vill ha allt möjligt med för "det kan va bra att ha"....)

    SvaraRadera